وایت بورد گرین بورد و تخته هوشمند


تخته سفید یا وایت‌برد

وسیله‌ای است دارای سطحی وسیع برای نوشتن. از تخته سفید در مکان‌های آموزشی استفاده می‌شود. برای نوشتن روی تخته سفید از ماژیک‌های مخصوص استفاده می‌کنند. برای پاک کردن نوشته‌ها نیز از وسیله‌ای به نام تخته پاک کن، که از یک تکه اَبر تشکیل شده‌است، استفاده می‌شود. با به وجود آمدن تخته سفید، امروزه دیگر کمتر از تخته سیاه استفاده می‌شود.

تخته سیاه

وسیله‌ای است دارای سطحی وسیع برای نوشتن. از تخته سیاه در مکان‌های آموزشی استفاده می‌شود.

برای نوشتن روی تخته سیاه از گچ استفاده می‌شود و برای پاک‌کردن نوشته‌ها از وسیله‌ای به نام تخته پاک کن که از یک تکه ابر تشکیل شده‌است، استفاده می‌شود.

تخته هوشمند

یادگیری دروس را برای دانش آموزان لذت بخش می‌کند. این تخته ها دانش‌آموزان را در مورد چگونگی کارکردشان کنجکاو می‌کند، دانش آموزان با وجود این تخته ها می‌توانند در مراحل یادگیری سهیم شوند و تعاملی دو سویه را با فرایند یادگیری ایجاد کنند. چنین فناوری ای دانش آموز را راغب و مشتاق به یادگیری درس و مدرسه می کند .

انتخاب تولید کننده معتبر

گروه صنعتی مهر تجهیز با در اختیار داشتن تیم طراحی، نیرو های متخصص و عوامل اجرایی، تجهیزات صنعتی کامل و همچنین کوره رنگ الکترواستاتیک، تولید تعمیرات و بازسازی انواع وایت بورد و گرین بورد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دستور کار دارد.

لطفا جهت سفارش، از طریق پشتیبانی آنلاین سایت یا شماره تماس زیر اقدام نمایید:

سفارش خدمات مربوط به میز و نیمکت مدارس

  • ایران، تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه
  • 09999901033

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وایت بورد گرین بورد و تخته هوشمند”
تو واتساپ ازم بپرس
نیاز به کمک دارید؟
سلام👋
اگر سوالی داری تو واتساپ پیام بده
یا وارد سایت شو و از پنل کاربری تیکت بفرست